wtorek, 22 stycznia 2013

Wyróżnienie - moje drugie imię:)

Nie mogę się dziś skupić na jednej rzeczy więc będzie po trochu o wszystkim.

Temat 1 - Wygrana WNĘTRZE I OGRÓD
Tak jak obiecałam, pochwalę się w kilku słowach moim wyróżnieniem w konkursie czasopisma Wnętrze i ogród.
Dowód na to,że nie zmyślam jest tu.
Szczerze? Kiedy ok 2 tyg temu zadzwoniła do mnie miła Pani z informacją o tym przyjemnym wydarzeniu, byłam zszokowana! Przede wszystkim pewnie dlatego,że nie pamiętałam w ogóle o tym, że wysłałam swoje zgłoszenie! Wyobraźcie sobie więc moją minę:P
Wyglądała pewnie podobnie do tej:


Jak się okazało, moje wnętrze zostało wyróżnione w konkursie, co oznacza dla nas ponoć półroczną prenumeratę czasopisma oraz sesję zdjęciową ukazującą nasze mieszkanie na łamach gazety. Więcej szczegółów nie znam póki co, nie znam ani terminów ani sposobu w jaki to wszystko będzie organizowane:) mam nadzieję,że nie wypadnie w czasie kiedy będę leżeć na porodówce:P
Jak tylko czegoś się dowiem - obiecuję wam donieść na bieżąco:)

Temat 2 - Wygrana w konkursie lawendowym
Nie uwierzycie ale znów zostałam wyróżniona:) Może wyróżnienie to moje drugie imię:P Szkoda że w TOTKA wyróżnień nie przyznają:P


Tym razem Magda wylosowała karteczkę z moimi danymi w konkursie lawendowym...
Pytała w nim: Jak dzieci wpływają na wystrój domu?
 Chcecie znać moją odpowiedź? Oto ona:


Jak to moja znajoma mówi: jak już będziesz mieć dzieci to przestaniesz mieć taki porządek:P

A że dziecię u nas w drodze, to już niebawem będę mogła się o tym przekonać na własnej skórze:)
Na dzień dzisiejszy już mogę powiedzieć, że dzieci wpływają na wygląd wnętrza - i to znacznie.
aśnie zabrałam się za planowanie kącika dla naszej córeczki - będzie dzielić z nami sypialnię.
Co to za sobą niesie? jakie zmiany w wystroju?
1. rowerek treningowy spocznie chyba w piwnicy (zajmuje miejsce łóżeczka:)
2. biblioteczka która wypełniła pustą ścianę u nas w pokoju również jest tam dzięki sprawczej sile córeczki:)
    W miejscu byłego bytu książek zaczną swoje życie dziecięce ubranka:)
3. W kuchni zyskamy dodatkową szufladę na "sprzęty" dziecia
4....
5.....
6.....


Pewnie sporo tego znajdę jeszcze do maja:)








Już na chwilę obecną wypunktować bym tu mogła jeszcze parę rzeczy:) Jak choćby to,że nasz stolik kawowy będzie musiał zostać pozbawiony kółek - z nimi okazuje się być mało bezpieczny dla dzieci:)
A co wygrałam? ptaszka ze sklepu Lamala :) Wybrałam numerek 1:

Prawda że same miłe wieści się mnie imają?:)
Tak sobie w sumie pomyślałam,że może i ja bym dla Was jakiś konkurs zorganizowała:) Tylko co moglibyście chcieć wygrać? Jakieś propozycje?:)

z chęcią Was poczytam:)



2 komentarze:

  1. kochana gratuluję :):):) zdolna z Ciebie bestia i szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Nie dziwię się, że mieszkanko się spodobało. Czekam z niecierpliwością na sesję.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi czytać wszelkie opinie - zapraszam do aktywnego spędzania czasu na moim blogu:)