wtorek, 29 stycznia 2013

Nadal tu jestem!

Wpadłam przeprosić Was za mój niebyt tutaj! Jestem, zaglądam, ale brakło czasu na post - mamy gości! I tak dni pędzą że nawet nie wiem kiedy zrobił się ten wtorek wieczór!
Poprawię się najpóźniej w okolicy weekendu - tymczasem zostawiam Wam namiar na ciekawe filmiki o dość niedużych wnętrzach i sposobach na nie:) Jest to swego rodzaju show/program telewizji HGTV. Coś jakby wnętrzarska telewizja:) Można znaleźć na youtube całą serię odcinków.
Pierwszy tutaj

Miłego oglądania.....

Zajrzyjcie również do DIY Network


do zobaczenia...


2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekamy na nowe wpisy ....

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie, jestem początkującą blogerką ale zapraszam do obejrzenia http://pasjawnetrz.blogspot.com/ pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi czytać wszelkie opinie - zapraszam do aktywnego spędzania czasu na moim blogu:)