piątek, 31 sierpnia 2012

Pomożecie mi wygrać genialny fotel Egg?

Zacznę od tego że BYNAKED.PL znalazłam i polubiłam już jakiś czas temu. Tam też znalazłam fotel moich marzeń! Egg....- projektu Arne Jacobsena.  Oto i on:

Ujął mnie swoimi kształtami i jak nic innego pasował by do naszego pokoju!


 Dla przypomnienia, tak prezentuje się docelowe miejsce Egga w przypadku gdy uda mi się go zdobyć:



Prawda że pasuje jak ulał? No! :)

i jeszcze szybka wizka (przepraszam za jakość:));



Ale przechodząc do meritum sprawy - piszę by jednocześnie prosić Was o pomoc:)
Proszę o komentarze i "Lubiki" przy 6 fotkach mojego wnętrza na BYNAKED.PL

oto link do zdjęć:

Konkurs - głosowanie


Z góry dziękuję za pomoc:) Ten fotel to prawdziwa ikona designu!!!

konkurs trwa do 30 września - oto zasady:

1 komentarz:

  1. Ten fotel to wielka kicha, dlatego że ma oparcie wklęsłe zamiast prostego lub wypukłego. Wysiedzieć na nim dłużej niż pół godziny to niemal wyczyn, bo jest po prostu niewygodny.Każdy nawet słabo wyedukowany projektant wie że oparcie powinno być proste a najlepiej wypukłe, wielki Arnie tym się nie przejmował bo fotel miał wyglądać a nie schlebiać fizjonomii człowieka.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi czytać wszelkie opinie - zapraszam do aktywnego spędzania czasu na moim blogu:)